تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 17:23
کد خبر : 56457

شهروندان انجام امور بیمه ای خود را به روزهای آخر ماه موکول نکنند

شهروندان انجام امور بیمه ای خود را به روزهای آخر ماه موکول نکنند

جارستان: روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان طی اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا دریافت فیش حق بیمه و ارسال لیست خود را حتی المقدور در اواسط هر ماه پیگیری نمایند.روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا بمنظور جلوگیری از ازدحام و رعایت اصول بهداشتی و

جارستان: روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان طی اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا دریافت فیش حق بیمه و ارسال لیست خود را حتی المقدور در اواسط هر ماه پیگیری نمایند.
روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا بمنظور جلوگیری از ازدحام و رعایت اصول بهداشتی و همچنین تسریع در امکان پاسخگوئی و ارائه مطلوب خدمات انجام امور بیمه ای خود را به روزهای پایانی ماه موکول ننمایند .

دراین اطلاعیه آمده است :

باعنایت به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی و احتناب از ازدحام در سطح شعب و کارگزاری های رسمی و از سوی دیگر جلوگیری از ترافیک و حجم بالای کاربری در سیستم های خدمات الکترونیکی سازمان و تجربه تکراری تمایل بیمه شدگان و کارفرمایان به دریافت فیش های حق بیمه و ارسال لیست در آخرین روزهای هر ماه ، از تمامی مخاطبین عزیز خواهشمندیم تا انجام امور بیمه ای خود را حتی المقدور در دهه های اول و دوم هر ماه انجام و به روزهای پایانی ماه موکول ننمایند .

در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر تلاش سازمان تامین اجتماعی برای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان بعنوان یکی از اصول پاسخگوئی و سرآمدی ، آمده است : فراهم گردیدن بسترهای مناسب خدمات غیرحضوری درسالهای اخیر از دستاوردها و اقدامات مثبت برای کاهش و حذف مراجعات غیرضروری و اولویت اول و پیشنهاد این مجموعه برای دریافت خدمات بوده است ولیکن به لحاظ تنوع نیازهای جامعه هدف و شمولیت تعهدات تامین اجتماعی به اقشار مختلف و با هدف مهیا نمودن امکان رسیدگی و پاسخگوئی به امور بیمه ای شهروندان تمامی واحدهای تابعه و بویژه کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی در سراسر استان در زمینه فعالیت هایی همچون صدور ، تجدید و تمدید دفترچه و همچنین فیش حق بیمه و … در خدمت شرکای اجتماعی سازمان میباشند .

خاطرنشان میسازد اختلالات سیستمی و حجم بالای کاربری در روزهای هفته جاری در سطح کارگزاری های استان ( بدلیل مشکل سراسری ) منجر به شکل گیری نارضایتی و صف های طولانی انتظار گردیده بود .

شایان ذکر است روزهای پایانی فروردین ماه هرسال بدلیل ویژگی های خاص ناشی از تعطیلات عید و … ازایام پیک کاری کارگزاری ها قلمداد گردیده و این نسبت حجم تقرییاً در تمامی ماههای سال تکرار میگردد لذا برای تسهیل در امور و ایجاد رضایت، توزیع جمعیت هدف در طی هر ماه الزامی و تنها با مشارکت و همکاری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران گرامی میسر خواهد بود./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.